reklamlar

haberler

manşet haberler

Personel Sağlık Personeli Sağlıkçılar PersonelSaglik.NET

Monday, May 30, 2016

Milli Eğitim Bakanlığında Üst Düzey Kadrolar Değişiyor!

Bakanlığında Üst Düzey Kadrolar Değişiyor!

Milli Eğitim Bakanlığında , Bakan değişikliğinden sonra üst düzey kadrolarda değişim başlıyor .

Milli Eğitim Bakanlığında , Bakan değişikliği sonrasında üst düzey kadrolarda değişim başlıyor . Nabi Avcı'nın Kültür Bakanı olmasının ardından ; Milli Eğitim Bakanlığındaki bazı bürokratları kültür Bakanlığına götüreceği haberleri basına yansımıştı.Milli Eğitim Bakanlığında ilk değişim Müsteşar yardımcılarında olacak .

Müsteşar yardımcısı Dinçer Ateş , Kültür Bakanlığına geçecek.

Müsteşar Yardımcısı Hilmi Çolakoğlu ise görevden alınacak. 

 Milli Eğitim Bakanlığında üst düzey görev değişimleri önümüzdeki süreçtede devam edecek gibi...

Konuyla ilgili gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz .

No comments:

Post a Comment

Haberdata.com Güncel Son Dakika Haberleri