reklamlar

haberler

manşet haberler

Personel Sağlık Personeli Sağlıkçılar PersonelSaglik.NET

Sunday, March 6, 2016

Karşıyaka Belediyesi Afişleri "Sana ne Börek de Açmam Dekolte de Giyerim"

Karşıyaka Belediyesi tarafından yapılan afişler, sosyal medyada büyük yankı buldu. Üzerinde "Sana ne, istediğim zaman kahkaha atarım.", "Sana ne, geceyarısı sokakta dolaşırım, gezerim.", "Sana ne, börek de açmam, dekolte de giyerim." yazılı olan afişler, İzmir Karşıyaka'da 8 Mart Dünya Kadınlar Günü için sokakları donattı. Karşıyaka Belediye Başkanı Hüseyin Mutlu Akpınar'da: "8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü'nde, özgür yaşam talebi ile mücadele eden kadınlarımızı saygıyla anıyorum. Şimdi ve Daima." mesajı verdi. 

Bu afişler sosyal medyada olumlu ve olumsuz yankı buldu işte o mesajlardan bazıları:

Helal olsun size... yine farkımızi göstermişsiniz...Teşekkürler 35.5.

Böyle bir afiş çalışması bir belediyenin görevi olmadığını düşünüyorum. Çok kısır bir durum oluşturmuş bir "gerilla reklam" söz konusu. Elbette kadınlarımıza dayatmalara kesinlikle karşıyız ve kadınlarımıza çok saygılı olmak zorundayız. Ancak belediye yerine bir STK vb. olabilirdi bu kampanyayı yapan. Kanaatimce Karşıyaka Belediyesi adına kurumsal bir hata olarak görüyorum. Hüseyin Mutlu Bey için ise görevindeki kritik hatalardan birisi olmuş.

Hâlâ bu zihniyette insanların olmasını bilmek, kadın hakları mücadelesine destek veren bir belediyenin böyle güzel bir çalışmasıyla karşı karşıya gelmek mükemmel hissettirdi. Teşekkürler Karşıyaka!

Tek kelime bayıldım Karşıyaka hep farklıydı yine farkını gösterdi annemin hep bir lafı var Avrupa görmüş insandan korkmıycaksın yine Karşıyaka farkı işte tebrik ederim.

KolayNöbet.com

www.kolaynobet.com/

+ kolaynobet.com sizler için en üst düzey matematiksel hesaplar yapar + Zaman değerlidir. Basit bir nöbet listesi size ve ekip arkadaşlarınıza sorun olmaması ...

KolayNöbet.com

kolaynobet.com/index.php

+ kolaynobet.com sizler için en üst düzey matematiksel hesaplar yapar + Zaman değerlidir. Basit bir nöbet listesi size ve ekip arkadaşlarınıza sorun olmaması ...

S.S.S - Nobetlistesi.com

www.kolaynobet.com/question.php

KolayNöbet.com · Ana Sayfa · Yönetim Paneli. Sizden Gelen Sorular Sizden gelen soruları hemen cevaplıyoruz. Adınız Soyadınız. E-Posta adresi. Sormak ...

KolayNöbet.com - Nobetlistesi.com

kolaynobet.com/register.php

E-Posta Adresiniz. Branşınız. AABT - Tekniker, ATT - Teknisyen, Anestezi Teknikeri, Anestezi Teknisyeni, Araştırmacı, Asistan Hekim, Aşçı, Bahçıvan, Bakıcı ...

Şifremi Unuttum - Nobetlistesi.com

www.kolaynobet.com/passwordreset.php

Bu alanda şifrenizi sıfırlayabilirsiniz. E-Postayı Tekrar Gönder. Anasayfa; Kullanım Klavuzu · Videolu Anlatım · S.S.S; İletişim. © Copyright Nobetlistesi.com | Tüm ...

AdminLTE 2 | Log in - KolayNöbet.com

kolaynobet.com/admin/category.php

Yönetici Girişi Yap. Giriş Yap.

Kullanım Klavuzu - Nobetlistesi.com

kolaynobet.com/page.php?seflink=kullanim-klavuzu

Üyelerimizi sorularına göre bu bölüm yeniden hazırlanacak. Anasayfa; Kullanım Klavuzu · Videolu Anlatım · S.S.S; İletişim. © Copyright Nobetlistesi.com | Tüm ...

Videolu Anlatım - Nobetlistesi.com

kolaynobet.com/page.php?seflink=videolu-anlatim

Videolu Anlatım. Yakında Hazırlanacak. Anasayfa; Kullanım Klavuzu · Videolu Anlatım · S.S.S; İletişim. © Copyright Nobetlistesi.com | Tüm Hakları Saklıdır.

Saçmalıkta mastır yapmışsınız tebrikler!

dekolte giyen zaten giyiyor börek yapmiyanda yapmiyor bu boş şeylere afişler yapıp para harciyacaklarina kadınlara yönelik sosyal faliyetler yapsalar sosyetik merkezi yerleri demiyorum unutulmuş kıyı köşe mahalleleri sadece oy zamanı hatirlanan önce göz yumup ev yaptırıp sonra elektirik su vermeyip depo suları kullandirip ordaki insanlar dekoltemi derdi insan hakkı kadın hakkı dekolteyle olmuyor hak sahibi olmak için insan gibi yaşamak.

Belediye önce millete,esnafa olan borçlarını ödesin .triska belediye.Belediye önce halkın başlattığı her apartman bi öğrenci okutuyor kampanyasından nemalanmasın .Belediye önce bi katkı yapmadığı ksk den reklam yapmasın .maşallah pınar karsiyakayi sanki kendi şampiyon yaptı..Belediye önce ensesi kalın mekanlara kıyak geçip gariban işletmecilere ağırlık yapmasın.sosyal projelerle göz boyuyor icraat aynı akp.ki sosyal projeler bile devşirme.

Bir belediye teşkilatı olarak bu konseptte afiş çalışması yapılmaz. Verdiği mesaj doğru olsa da böyle bir savaşa belediye başkanı olarak girilmemeli...

Kadınlarımız her şeyin en iyisine en güzeline layık şüphesiz. Ancak biz toplum, devlet olarak kadınları ne kadar koruyabiliyoruz ? Gece yarısı sokakta dolaşabilmekten önce acaba gündüz vakti Karşıyaka sahilde (Alaybey sahilden) den itibaren yürüyen kadınlarımız nelerle karşılaşıyor bir düşünelim... Birincisi; çimenlerin üzerine fütursuzca işeyen koca koca adamlar. Bira şişelerini patlatanlar... "Saldırgan köpekleri" tasmasız gezdirenler. Karşıyaka çarşısında motorsikletle gezenler, yine çarşı girişinde zorla yakanıza yapışıp şuraya yardım edin buraya yardım edin deyip sizden kredi kartı numaranızı almaya çalışanlar... Ben vatandaş olarak daha çok güvenlik talep ediyorum. Devriye gezen polis, güvenlik görevlisi istiyorum. Kuru bir güvenle sokaklarda dolaşmak saflık olur. Herkes kendini, ailesini kollasın. Gerçek bu.

CHP li tum il ve ilce belediyelerine ornek olsun.cok guzel ve anlamli dovizler.

Çok teşekkürler Karşıyaka Belediyesi, harika bir çalışma olmuş.

Mantık bunun neresinde biri bana anlatsın.

Harikaaaa, iyi ki İzmir'li iyi ki Karşıyakalıyım... 35.5...

Karşıyaka Belediyesi Afişleri "Sana ne Börek de Açmam Dekolte de Giyerim"....

No comments:

Post a Comment

Haberdata.com Güncel Son Dakika Haberleri